Karloss Saincs, kurš jau nākamajā sezonā pievienosies “Ferrari” komandai, ir paziņojis, ka Maranello vienībai vajadzīgs “ļoti, ļoti, ļoti, ļoti liels solis” uz priekšu dzinēja jomā uz 2021.gada sezonu.

Vērojot savu nākamo darba devēju katastrofālo sniegumu Spa trasē, Saincs neticībā šūpoja galvu, kad viņu TV kamerās noķēra FOM operatori. Nenoliedzami spānis ir noraizējies par “Ferrari” konkurētspēju nākamgad, tomēr Saincs ir pārliecināts, ka itāļu vienība atgriezīsies virsotnē.

“”Renault” dzinēju ražotājam tas prasīja trīs gadus, “Honda” tas prasīja vēl vairāk,” paziņoja “McLaren” pilots. “Taču fakts, ka “Renault” šobrīd ir tik tuvu “Mercedes” komandai, apliecina, ka tas ir izdarāms. “Ferrari” priekšā ir garš ceļš un ir jāveic ļoti, ļoti, ļoti, ļoti liels solis, lai viņi panāktu mūs pārējos. Taču, ja nu kāds to spēj izdarīt, tad tā ir “Ferrari” komanda. Es būšu pirmais rindā, kas spiedīs uz lielāku snieguma kvalitāti un konkurētspējas celšanu. Es dzīšu uz priekšu visus, kamēr būšu tajā komandā.”

Endijs Kovels uz Ferrari?

Bijušais “Mercedes” dzinēju departamenta vadītājs Endijs Kovels, kurš daļēji ir atbildīgs par izcilā “Mercedes” dzinēja radīšanu, varētu pievienoties “Ferrari” komandai, ziņo Itālijas prese. Vēl pirms 2013.gada sezonas, kad Kovels saņēma paaugstinājumu “Mercedes” komandā, viņš risināja pārrunas par pārcelšanos uz Maranello.

“Viņš pārdomāja pēc Stefano Domenikalli aiziešanas,” raksta “Corriere dello Sport”. “Tagad viņš ir brīvs no darba saistībām un viņa nolīgšanas mēģinājumi ir atsākušies, lai gan Formula 1 dzinēji ir pārāk komplicēti, lai viens cilvēks tos pilnībā spētu izmainīt. Tomēr “Ferrari” vajag jaunas metodes, idejas un jaunus risinājumus, lai atgrieztos virsotnē.”