“Red Bull” motorsporta daļas padomnieks Helmuts Marko pavēstījis iemeslus, kādēļ Aleksa Albona vietā tika ņemts Serhio Peress. “Pirmkārt, viņa forma neticami uzlabojās. Manuprāt, šī bija viņa labākā sezona F1 čempionātā. Papildus tam, posmā, kuru viņš uzvarēja, Rasels ar “Mercedes” diez ko nespēja pietuvoties, lai gan bija ar labākām riepām. Spējas novērtēt tempu un braukt pietiekami ātri, lai noturētu konkurentu aizmugurē, sataupot riepas, viņš apliecināja vairākos posmos. Dažbrīd arī nepaveicās, piemēram, izstājoties no 3. vietas Bahreinā. Ņēmām vērā arī faktu, ka viņš vairākus gadus ir braucis ar “Mercedes” dzinēju un apzinās tā uzvedību. Tas viss spēlēja par labu viņam. Hulkenbergs pēdējoreiz brauca ar “Renault”. Tās trīs sacīkstes, kuras viņš nobrauca ar “Mercedes” nevar ņemt vērā, jo viņš veltīja uzmanību mašīnas noregulēšanai, nevis datu ievākšanai.”
“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs prognozē, ka nākamgad formulas kļūs lēnākas kā tās bija šosezon. “Stājas spēkā nopietni aerodinamiskie ierobežojumu mašīnas grīdai ap riepām. Paies laiks līdz atgūsim tempu. Joprojām darbojamies pie nākamā gada mašīnas attīstības, tomēr nedomāju, ka ātri tiksim galā. Ņemot vērā šos apstākļus un faktu, ka riepas paliks soli cietākas, nedomāju, ka būsim tuvu šī gada apļu laikiem, vismaz sezonas pirmajā pusē.” Līdzīgās domās ir arī “Williams” komandas pārstāvis Deivs Robsons, kurš prognozē, ka formulas kļūs nepilnu sekundi aplī lēnakas.
Motorsporta portāls ‘RaceFans.net’ ziņo, ka nākamsezon čempionāts, visticamāk, atgriezīsies Imolas trasē. Provizoriskajā 23 posmu kalendārā bija ieplānotas sacīkstes 25. aprīlī, tomēr tobrīd netika precizēta norises vieta. Lai gan kādu laiku tika baumots, ka vieta pienāksies Portugālei esošajai Algarves trasei, tomēr pēdējās ziņas liek sliekties par labu Imolai, kas šogad Covid-19 radīto izmaiņu dēļ atgriezās kalendārā un uzņēma Emīlijas-Romanjas Grand Prix. Daudzu fanu šogad iemīļotā slidenā Stambulas trase netiek uzskatīta par reālistisku kandidatūru, jo tai laikā tiek atzīmēts Ramadāns.