81 gada vecumā miris bijušais FIA prezidents un “March Engineering” komandas izveidotājs Makss Moslijs.
Maksa Moslija tēvs bija ietekmīgs politiķis Sers Osvalds Moslijs, kurš atbalstīja fašismu. Makss nolēma neiet tēva pēdās, bet apgūt jurista profesiju. Papildus tam viņš piedalījās dažāda līmeņa autosacīkstēs, tostarp bēdīgi slavenajā 1968. gada Hokenheimas F2 posmā, kur dzīvību zaudēja Džims Klarks.
Gadu vēlāk Moslijs pielika punktu savai sacīkšu braucēja karjerai, piedaloties pie savas sacīkšu komandas “March Engineering” izveides. Izglītība palīdzēja Moslijam iekārtoties kā galvenajam personāžam Formula 1 Konstruktoru asociācijas juristiskajos jautājumos, kopā ar Berniju Eklstonu pārveidojot amatieru-entuziastu klubiņu par augstākā līmeņa pasaules čempionātu, kurā apgrozās milzu summas.
1993. gadā Moslijs kļuva par FIA prezidentu, amatā nomainot Žanu-Mariju Balestri, kurš nebija mīlētākais personāžs padokā. Arī Moslijs izpelnījās krietnu devu kritikas savā 16 gadu ‘valdīšanas’ laikā ar daudz nesaskaņām starp FIA un FOTA Konkordes līgumu jautājumos, tomēr Moslijs spēlēja lielu lomu drošības standartu uzlabošanā, it īpaši pēc Airtona Sennas bojāejas 1994. gadā.
Šobrīd izstrādes procesā ir arī filma par Moslija dzīves gājumu. Diemžēl pats Makss to nekad neredzēs…