“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs apstiprinājis, ka Valteri Botasa sadursme ar konkurentiem Ungārijas GP startā neietekmēs komandas lēmumu par braucēju sastāvu uz 2022. gada sezonu.

Somu sportists sacīkstēm Hungaroringā kvalificējās otrajā pozīcijā, taču slapjā laikā veica vāju startu un nonāca aiz Lando Norisa, kamēr pa ārmalu garām pabrauca abas “Red Bull” formulas. “Mercedes” braucējs kļūdījās bremzēšanā un ietriecās Norisa formulā. Lai gan Valteri sacīkstes beidzās jau pirmajā pagriezienā, no čempionāta viedokļa viņš izdarīja milzu pakalpojumu “Mercedes” komandai. Botasa sadursme ar Norisu rezultējās ar to, ka abas galveno konkurentu “Red Bull” formulas tika aizķertas. Verstapens posmu pameta 9. vietā, bet Peress izstājās uzreiz.

“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs gan norāda, ka avārija neietekmēs lēmumu par vienības 2022. gada sastāvu. “Šī bija neveiksmīga kļūda ar lielām sekām. Viņš nonāca tieši starp divām mašīnām priekšā, zaudēja visu piespiedējspēku un tad jau bija par vēlu. Tas nemainīs mūsu lēmumu.”

“F1LV

Šī sezona Valteri Botasam nav izvērtusies, kā viņš būtu cerējis. Kamēr komandas biedrs Luiss Hamiltons ir sezonas līderis, Valteri vēl nav uzvaru, turklāt kopvērtējumā viņš atrodams tikai ceturtajā pozīcijā starp Lando Norisu un Serhio Peresu, tomēr deviņu Grand Prix uzvarētājs saglabā optimismu: “Vismaz pēdējos posmos bija jūtamas pozitīvas tendences ar pjedestāliem un punktiem. Taču tagad esmu izstājies jau trīs reizes. Šādā veidā zaudēti daudz punkti. Tas nav labi. Sezona vēl nav pusē, atlikušas daudz sacīkstes, tādēļ turpināsim cīnīties.

Arī otram kandidātam uz Luisa Hamiltona komandas biedra lomu Džordžam Raselam šī izrādījās notikumiem bagāta sacīkste. Britu sportists pirmoreiz karjerā izcīnīja punktus ar “Williams” formulu, sasniedzot 8. vietu. Viltīgs manevrs uz brīdi gandrīz sniedza jaunajam talantam vadības grožus.

“Williams” komandas garāža ir vistuvāk boksu celiņa izejai. Kad atkārtotā starta iesildīšanās apļa beigās sportisti devās pēc sausā laika riepām, Rasels nezināja, vai atgriezties savā pozīcijā, vai izmantot izdevību un pabraukt garām stāvošajiem konkurentiem. Lai gan komanda nedeva akceptu šādai rīcībai, bija jau par vēlu.

Ja godīgi, vienā brīdī šķita, ka esmu vadībā. Situācija restartā bija ļoti īpatnēja, visiem stāvot boksu celiņa izejā. Normālos apstākļos boksos var apdzīt, vai nonākt blakus un cīkstēties trasē. Es pamanīju izdevību, izvērtēju risku pret potenciālo ieguvumu un nolēmu, ka tas noteikti ir tā vērts,” notikušo komentē Džordžs Rasels.

Sapratuši, ka šāda rīcība atkārtotajā startā nav pieļaujama, “Williams” komanda pati piedāvāja tiesnešiem scenāriju, kurā Rasels atdod iegūtās pozīcijas un atgriežas aiz Fernando Alonso, kur atradās brīdī, kad brauciens tika apturēts. Sacīkšu direktoram Maiklam Masi pret to nebija iebildumu un Rasels varēja izbaudīt savus pirmos punktus ar “Williams”. Nonākšana peletone beigās, visticamāk, liegtu viņam šo izdevību.