“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs nenoliedz, ka gadījumā, ja esošais F1 mašīnas koncepts izrādīsies uzkonstruēts kļūdaini, sacīkstēs varētu notikt atgriešanās pie tā modeļa, kas tika izmēģināts pirmssezonas testos.

“Mercedes W13” galvenā problēma ir spēkrata kratīšanās pie liela ātruma, lai gan simulatorā iegūtie rezultāti neliecināja, ka tā būs.

Šobrīd klīst runas, ka “Mercedes” varētu kādā brīdī pieņemt lēmumu atgriezties pie W13 sākotnējā koncepta, kas tika lietots testos Barselonā, pirms trasē parādījās modeļa versija ar ievērojami samazinātiem sānu pontoniem. Volfs atzīst, ka modeļa pirmā versija “uz papīra” ir lēnāka, tomēr tai nebija novērojama tik izteikta kratīšanās problēma.

“Es neizslēgtu neko,” vaicāts, vai “Mercedes” varētu sacīkstēs izmantot modeļa pirmo versiju, teica Volfs.

Gan piloti, gan komandas vadība jau iepriekš publiski nav slēpuši, ka aizvien nav skaidrības, no kurienes rodas tās problēmas, kas šai mašīnai ir. Pēc Volfa teiktā, pie sākotnējā koncepta varētu atgriezties, ja kļūtu skaidrs, kur tieši pieļautas kļūdas esošās mašīnas radīšanas procesā.

“Mēs uzskatām, ka rūpnīcas darbiniekiem, kas iepriekš radījuši lieliskas mašīnas, ir jādod pamats šaubām,” skaidro Volfs. “Pirms pieņemam lēmumu par citu konceptu, mums ir jāsaprot, kur tieši esam nošāvuši greizi, kādas ir tagadējā koncepta labās un sliktās puses.”

Maiami posmā, kas bija jau piektais šajā sezonā, komanda guva piekto un sesto vietu. Luiss Hamiltons atzina, ka nekādi uzlabojumi nav panākti.

“Diemžēl nē,” uz jautājumu par to, vai jūtami kādi uzlabojumi, teica septiņkārtējais F1 čempions. “Mūsu ātrums aizvien ir tāds pats kā pirmajā posmā, un šo piecu sacīkšu laikā neesam kļuvuši ātrāki. Tomēr es ceru, ka vienā brīdī tas tā būs.”

Džordžs Rasels tikmēr uzskata, ka jāturpina darbs pie esošā koncepta: “Piektdien mēs pierādījām, ka mums ir ātra mašīna. Man ir ticība un pārliecība, ka tas tā ir, vienkārši jāsaprot, kā šo potenciālu atslēgt.”