Lai gan “Mercedes” komanda sacīkšu nedēļas nogalē Barselonā pauda neviltotu prieku par panākto progresu, “Ferrari” vadītājs Matija Binoto uzskata, ka konkurentu nometnē viss nebūt nav tik spoži.

Volfs sajūsmā par mašīnas progresu

Spānijas posmā Džordžs Rasels aizcīnījās līdz trešajai vietai, kamēr Luiss Hamiltons, kurš sākotnēji bija atkritis uz beigām, spēja pacelties līdz piektajai pozīcijai. Uzlabojumi W13 modelim devuši būtiskus ieguvumus, to apstiprināja gan braucēji, gan komandas boss Toto Volfs. Viņš nekautrējās apgalvot, ka “Mercedes” mašīna pat bijusi ātrākā sacīkšu režīmā.

“Izskatījās, ka tā ir mašīna, ar ko var uzvarēt pasaules čempionātā, un iepriekšējos posmos kaut kas tāds nebūtu iespējams,” Hamiltona veikumu komentē Volfs. “Tas man atgādināja pagājušo un citus gadus, kad mums bija vislabākā mašīna.”

Konstruktoru kausā “Mercedes” šobrīd ir 65 punktus aiz līderes “Red Bull” un 39 punktus aiz “Ferrari”. Pilotu kopvērtējumā Rasels vadībā esošajam Maksam Verstapenam zaudē 36 punktus, kamēr Hamiltons atpaliek 64.

Jautāts, vai “Mercedes” šogad vēl var paspēt iesaistīties cīņā par F1 titulu, Volfs sacīja: “Vai mēs varam cīnīties par pasaules čempionu titulu? Mēs liekam uz to, ka varam. Bet, lai to izdarītu, mums vajag mašīnu, ar ko iespējams finišēt pirmajās divās vietās. Un, es domāju, mums ir iemesls domāt, ka varam to panākt. Visas likmes ir pret mums, bet autosports ir citāda spēle. Svētdien redzējām, ka “Ferrari” neguva daudz punktus, lai gan vajadzēja. Mēs darām visu, lai atgrieztos šajā spēlē.”

Binoto norāda, ka “Mercedes” joprojām atpaliek daudz

“Ferrari” vadītājs Matija Binoto gan norāda, ka realitātē “Mercedes” ātrums nebija tik labs kā abām vadošajām komandām, turklāt ne kvalifikācijas, ne arī sacensību režīmā. Viņš prāto, ka šobrīd “Meredes” līdz ātrākajām mašīnām pietrūkst aptuveni tik daudz, kā “Ferrari” tas bija iepriekšējā sezonā.

“Protams, gribu viņus apsveikt ar atgūšanos un mašīnas ātruma uzlabošanu,” sacīja Binoto. “Tomēr kvalifikācijas režīmā, braucot trasē, kas uzskatāma par īsu, viņi atpalika 0.7 sekundes. Sacensībās viņi finišēja 30 sekundes vai pat vairāk aiz “Red Bull”, un tās varēja būt pat 40 sekundes līdz Šarlam. 40 sekundes, 66 apļi – vidēji tās joprojām ir 0.6 vai 0.7 sekundes aplī. Tas ir daudz. Pagājušajā gadā “Ferrari” atpalika tikpat.”

Horners uzskata, ka “Mercedes” ir izredzes uz titulu

Vēl sezonas sākumā “Ferrari” bija novērtējama kā ātrākā komanda, taču tagad jau par vadošo vienību var saukt “Red Bull”. Verstapens guvis trīs uzvaras pēc kārtas un kopvērtējumā nonācis vadībā ar sešu punktu pārsvaru pār Šarlu Leklēru. Konstruktoru kausā “Red Bull” ir 26 punktus priekšā “Ferrari”.

“Manuprāt, tas parāda, cik ātri lietas var mainīties,” sacīja “Red Bull” vadītājs Kristians Horners. “Pēc Austrālijas posma mēs zaudējām kādus 40 punktus, bet tagad, tikai dažas sacīkstes vēlāk, uz Monako dodamies, ar sešu punktu pārsvaru būdami vadībā. Tāpēc es nenorakstītu “Mercedes” izredzes, ņemot vērā, cik punktus vēl iespējams izcīnīt. Mēs zinām, ka “Ferrari” mašīna ir ļoti ātra, bet tāpat zinām, ka “Formulā 1″ viss var ļoti ātri mainīties.”