Formula 1 stratēģiskās grupas un F1 komisijas sapulcē nolemts no nākamās sezonas palielināt sacīkstēm atļauto degvielas daudzumu no 105 līdz 110 kilogramiem, lai ļautu braucējiem braukt ar pilnu jaudu visā sacīkšu garumā.

Pēdējo divu sezonu laikā pieaudzis degvielas patēriņš saistībā ar lielāku piespiedējspēka līmeni un aerodinamiskajiem risinājumiem. Tā rezultātā braucēji nereti taisnes beigās atlaiž gāzes pedāli, bet vēl nebremzē, tādā veidā vairākās vietās aplī ietaupot nedaudz degvielas.

Tāpat apstiprināti noteikumi pa minimālo braucēja svaru, kam kopā ar sēdekli jābūt 80 kilogramiem. Tas nozīmē, ka dūšīgākie braucēji vairs nezaudēs tik daudz laika kalsnākajiem, kā arī sportisti vairs nebūs pakļauti veselības riskiem nežēlīgo diētu dēļ.

Apstiprināts, ka turpmāk sportistiem par obligātu prasību kļūs biometrisko cimdu izmantošanu, kas reģistrē sportistu pulsu, skābekļa līmeni asinīs un citus svarīgus procesus, lai vajadzības gadījumā trases darbinieki varētu ātrāk reaģēt uz nelaimes gadījumu. Jāatzīst, ka šogad visi braucēji jau izmanto šādus cimdus.

Sanāksmē arī no FIA puses tika apstiprināts, ka galīgajiem 2021. gada dzinēju noteikumiem jābūt apstiprinātiem šī gada maijā, tomēr būtiskas izmaiņas iepriekš prezentētajam konceptam nebūšot – 1.6 litru V6 Turbo hibrīddzinējiem vairs netiks izmantota siltuma enerģijas reģenerācijas sistēma MGU-H.