Austrālietis Vils Pauvers spēris platu soli pretī savam pirmajam IndyCar titulam, izcīnot uzvaru sezonas 16. posmā “Milwaukee Mile” trasē, ziņo portāls “www.autoeuro.lv“.
“Penske” komandas pilots dominēja šajās sacensībās, startējot no pirmās pozīcijas un vadībā atrodoties 228 apļus no 250. Tajā pašā laikā šie skaitļi nepastāsta visu par to, cik smagi viņam nācās strādāt, lai gūtu savu pirmo uzvaru karjerā īso ovālu trasēs.
Sākotnēji Pauveram cieši sekoja veterāns Tonijs Kanāns, kurš nokļuva vadībā, kad austrālietis nolēma boksos doties mazliet vēlāk. Nākošo pitstopu laikā Pauvers vadību atguva, bet sacensību noslēgumā bija spiests uzmanīties no tuvu sekojošā komandas biedra Huana Pablo Montoijas.
Beigās Pauvers izcīnīja 21. uzvaru IndyCar karjerā, kamēr Montoija, kuru aizkavēja atpalicēji, finišēja otrais, bet Kanāns – trešais.
Pateicoties šai uzvarai, Pauvers kopvērtējumā tuvāko sekotāju Elio Kastronevesu apsteidz jau par 39 punktiem. Šoreiz Kastronevesam ar slikti vadāmu auto tikai 11. vieta, bet līdz sezonas beigām divi posmi, kuru laikā varēs mēģināt revanšēties.
Skots Diksons, pateicoties agresīvai stratēģijai, no 11. pozīcijas startā tika līdz ceturtajai finišā. Neilgi pirms sacensību beigām viņš atradās pat trešajā vietā, taču bija spiests iebraukt vēl vienā pitstopā. Vienā aplī ar uzvarētāju finišēja arī Džozefs Ņūgārdens, Raiens Brisko un kopvērtējuma trešajā vietā esošais Saimons Paženo.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=etr_UPg1lek?rel=0]
Šīs nedēļas beigās, 24. augustā, Sonomā, Kalifornijā notiks IndyCar priekšpēdējais posms.
“ABC Supply Wisconsin 250” sacensību rezultāti:
Milvokī, ASV
Vieta | Pilots | Komanda | Motors | Rezultāts |
1. | Will Power | Penske | Chevrolet | 250 apļi |
2. | Juan Pablo Montoya | Penske | Chevrolet | +2.7949 |
3. | Tony Kanaan | Ganassi | Chevrolet | +7.2356 |
4. | Scott Dixon | Ganassi | Chevrolet | +18.8058 |
5. | Josef Newgarden | Fisher Hartman | Honda | +22.4998 |
6. | Ryan Briscoe | Ganassi | Chevrolet | +23.4954 |
7. | Simon Pagenaud | Schmidt Peterson | Honda | +24.0347 |
8. | Mikhail Aleshin | Schmidt Peterson | Honda | +1 aplis |
9. | Ed Carpenter | Carpenter | Chevrolet | +1 aplis |
10. | Jack Hawksworth | Herta | Honda | +1 aplis |
11. | Helio Castroneves | Penske | Chevrolet | +1 aplis |
12. | Sebastien Bourdais | KV | Chevrolet | +1 aplis |
13. | Marco Andretti | Andretti | Honda | +1 aplis |
14. | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan | Honda | +1 aplis |
15. | Takuma Sato | Foyt | Honda | +2 apļi |
16. | Charlie Kimball | Ganassi | Chevrolet | +2 apļi |
17. | Justin Wilson | Coyne | Honda | +2 apļi |
18. | Sebastian Saavedra | KV | Chevrolet | +4 apļi |
19. | James Hinchcliffe | Andretti | Honda | +6 apļi |
20. | Carlos Huertas | Coyne | Honda | +7 apļi |
21. | Ryan Hunter-Reay | Andretti | Honda | +82 apļi |
22. | Carlos Munoz | Andretti/HVM | Honda | +120 apļi |
IndyCar kopvērtējums pēc 16. posma:
Vieta | Pilots | Punkti |
1. | Will Power | 602 |
2. | Helio Castroneves | 563 |
3. | Simon Pagenaud | 510 |
4. | Ryan Hunter-Reay | 494 |
5. | Juan Pablo Montoya | 488 |
6. | Scott Dixon | 472 |
7. | Tony Kanaan | 425 |
8. | Carlos Munoz | 424 |
9. | Sebastien Bourdais | 418 |
10. | Marco Andretti | 400 |
11. | Ryan Briscoe | 396 |
12. | James Hinchcliffe | 377 |
13. | Charlie Kimball | 357 |
14. | Justin Wilson | 339 |
15. | Mikhail Aleshin | 338 |
16. | Josef Newgarden | 337 |
17. | Jack Hawksworth | 321 |
18. | Graham Rahal | 312 |
19. | Carlos Huertas | 288 |
20. | Takuma Sato | 261 |
21. | Sebastian Saavedra | 251 |
22. | Mike Conway | 235 |
23. | Ed Carpenter | 191 |
24. | Oriol Servia | 88 |
25. | Kurt Busch | 80 |
26. | JR Hildebrand | 66 |
27. | Sage Karam | 57 |
28. | Luca Filippi | 46 |
29. | James Davison | 34 |
30. | Jacques Villeneuve | 29 |
31. | Alex Tagliani | 28 |
32. | Townsend Bell | 22 |
33. | Pippa Mann | 21 |
34. | Martin Plowman | 18 |
35. | Buddy Lazier | 11 |
36. | Franck Montagny | 8 |
Jā, Vils droši iet uz titulu. Es jau pagājušās sezonas beigās pēc Pauversa uzvaras Fontanā teicu, ka viņš beidzot ovālus ir ‘atkodis’ un tagad būs spēcīgāks kā nekad. Tāpēc šogad konkurenti var necerēt uz pēdējo gonku 😀
Nu ilgi viņam gāja, lai arī ovālus sāktu šturmēt… Bet Milwaukee Mile ir tāds mazliet dīvains ovāls, kur praktiski nav benkinga, tā kā drusku līdzinās “normālām” trasēm 🙂 , kas WP nu dikti labāk padodās.