Šogad sezonu pabeidzam vēl pirms pēdējā Formula 1 čempionāta posma Abu Dabi, jo kopvērtējumā galvenās lietas jau sen noskaidrotas. Turklāt šoreiz numura varonis ir Haralds Šlēgelmilhs, kurš atgriezies F3 ar ambiciozo ArtLine projektu.

ON LINE Versija PDF Versija

Šajā numurā arī stāsts par slēgtajiem konkpitiem, to prokšrocībām un trūkumiem. Ņemot vērā pēdējos traģiskos notikumus autosporta pasaulē, nav tālu tas brīdis, kad arī formulās pilotam virs galvas būs aizsardzība. Tāpat uzzināsiet, kā un ko piloti dzer sacīkstes laikā.

Intervija ar bijušo Mikas Hakinena un esošo Valteri Botasa menedžeri Didjē Kotonu noteikti dos kaut nelielu ieskatu tajā, kas notiek pilotu tirgū, kā menedžeri strādā ar braucējiem un kā viņi atrod jaunus klientus.

Formula E čempionāts uzņem apgriezienus un nevaram vairs to ignorēt. Vai Formula E kļūs par konkurentu Formula 1 čempionātam jau tuvākajā nākotnē?

Vēstures lappusēs šoreiz par četrkārtējo pasaules čempionu Alenu Prostu, kurš ne velti tika iesaukts par ‘Profesoru’. Lietderīgi būtu uzzināt arī Renault Clio attīstības vēsturi un to, kāds sakars šai automašīnai ar Formulu 1.

6 KOMENTĀRI

  1. Ar tādu pesimistisku nolemtības vīziju šis e-žurnāls. Slēgtie kokpiti, Formula E… Vai tiešām drīz zaudēsim lielāko daļu autosporta vērtību – risku, troksni, degvielas smaržu? Es savus mazbērnus nevedīšu uz mačiem, kur pa trasi zuzina kapsulveidīgi elektromobīļi.

    • Labi, labi… Par tematu ,kas ir pārmaiņas, kāpēc tās notiek un kam tās vispār vajadzīgas?’ varētu stundām ilgi diskutēt pie alus kausa.
      Es gan domāju, ka drīzāk mēs pieredzēsim 3. pasaules karu un atgriešanos zināmos pirmsākumos, nekā nebeidzamas pārmaiņas, kas galu galā novedīs pie cilvēces sabrukšanas tehnoloģiju priekšā.

      • cilvēce var sabrukt vienīgi mākslīgā intelekta priekšā. cerams ka to saprot cilvēki kas spēlējās ap to.

        ehhh, bet ku kārdinājums liels. tas kurš radīs domājošu datoru, tam vairs nevajadzēs radīt neko. visu nākamo izgudrotu mašīnsmadzene. un nenogurstošā ātrumā.

        aber elektro-mašīnas sacīkstēs nu noteikti mūs nepazudinās. un kokpiti arī. varbūt tādai kapsulai būs ļauts traukties ar 400 km/h ? vai nav tā ka lielāka drošība nozīmē lielāku pieļaujamo ātrumu? priekš tevis jau protams ka nē. tu jau gribētuformulas kā Mercedes W25 bez visām drošības sistēmām un ar 1200 ZS motoru. lai ķidas pa afaltu asinskārekļa priekšā iztinās.

  2. …lai kā mums tas patiktu vai nepatiktu – agri vai vēlu pienāks tas laiks , kas degšķidrumu nomainīs enerģija, un tehnoloģijas ieies jaunā ērā… tas ir dabisks attīstības process….arī autosports mainās līdz ar laiku…visas pārmaiņas šķiet sāpīgas , taču pamazām viss ieņem savu vietu jau no sākta gala.. šī būs pamatīga pārmaiņa, taču tikai loģiska….Formula – E nevis varbūt izkonkurēs, bet gan noteikti izkonkurēs F1…. precīzāk sakot – nevis Formula E gāzīs F1 , bet gan F1 pārtaps par Formula E pārņemot jaunās tehnoloģijas, kas aizstās vecās…. agri vai vēlu tas notiks….tagad ir tikai pirmsākums tam visam….