Daniels Rikjardo atklājis, ka viņa cerības uz finišu vadošajā trijniekā izbojāja priekšējā antispārna problēmas. Austrālietis atradās vien dažas sekundes aiz komandas biedra Maksa Verstapena līdz savam pitstopam, tomēr tajā atklājās, ka vairākas daļas no antispārna ir nolidojušas, kā rezultātā zuda piespiedējspēks un tika apgrūtināta mašīnas vadāmība. Defekts pēc Rikjardo domām pirmās pazīmes izrādīja divus apļus pirms pitstopa, tomēr tā cēlonis nav zināms. “Red Bull” komanda spekulē, ka tā dēļ Rikjardo zaudējis aptuveni sekundi aplī, kas bija iemesls, kādēļ Francijas GP pēdējos apļos Kimi Raikonens apdzina Rikjardo un pakāpās uz trešo pozīciju.
Karloss Saincs aizvadīja lielisku braucienu līdz viņa “Renault” mašīnai sākās problēmas ar kinētiskās enerģijas atjaunošanas sistēmu MGU-K. Droša sestā vieta tika zaudēta, tomēr virtuālās drošības mašīnas fāze esot palīdzējusi vismaz saglabāt astoto pozīciju. Saincs ir pārliecināts, ka zaudējis aptuveni 160 zirgspēku jaudu un bez virtuālās drošības mašīnas rezultāts būtu ievērojami vājāks. Neraugoties uz to, “Renault” pārstāvis ir priecīgs par komandas darbu, kas ļāva ilgu laiku diktēt tempu otrā ešalona komandām, pēc pirmā apļa pat atrodoties trešajā vietā.
Ļoti neveiksmīgs Francijas GP izvērtās diviem mājiniekiem Pjēram Gazlī un Estebanam Okonam. Pēc Okona straujās trajektorijas maiņas, Gazlī nespēja pielāgoties un pēc vēlas bremzēšanas sadūrās ar rozi krāsoto “Force India” formulu. Pēc sacīkstēm abi braucēji tika izsaukti pie tiesnešiem, kur abi saņēma brīdinājumus. Tiesneši lēma, ka avārija notikusi pēc kļūdainiem lēmumiem no abu braucēju puses. Pēc sacīkstēm Gazlī sadursmē vainoja Okonu, norādot, ka pēc šāda manevra viņam pašam vairs nav bijis, kur palikt, kamēr Okons uzsvēra, ka viņa mašīnai jau bija bojājumi pēc kontakta pirmajā līkumā ar citu francūzi Romēnu Grožānu, par ko “Haas” braucējs saņēma 5 sekunžu sodu, kā arī 2 soda punktus.