Veicot savu ātrāko apli vairāk kā pussekundi ātrāk par līdzšinējo Hungaroringa trases rekordu, pirmo testu dienu Ungārijā ar labāko rezultātu noslēdza “Ferrari” komandas testpilots Antonio Džiovinaci, kurš savu ātrāko apli veica ar hipermīkstajām riepām..
Džiovinaci mēģinājumi ar supermīkstajām riepām pirms sava labākā rezultāta uzstādīšanas bija aptuveni sekundi lēnāki. Īsi pēc trases rekorda labošanas sesija tika apturēta, jo avāriju ar “Toro Rosso” piedzīvoja Šons Gelaels, izslīdot trases 11. pagriezienā. Gelaels izmēģināja “Pirelli” riepu prototipus, nevis strādāja pie “Toro Rosso” programmas.
Pusotru stundu pirms sesijas beigām spēcīgs lietus praktiski pilnībā pārtrauca notikumu gaitu, aizskalojot dienas laikā radīto saķeri un atdzesējot trasi.
Vismazāk apļu no visiem braucējiem (49) veica “Mercedes” rezerves braucējs Džordžs Rasels, kurš saskārās ar pārnesumkārbas defektu.
Vairākas komandas šos testus izmantoja, lai izmēģinātu jauno un vienkāršoto priekšējo antispārnu, kas visām vienībām būs jāizmanto 2019. gadā.
Līdzekļu taupīšanas nolūkos “Haas” komanda šajos testos nepiedalās, līdz ar to trasē kopumā devās 10 braucēji (“Toro Rosso” līdzās “Pirelli” nodarbinātajam Gelaelam izmantoja Brendonu Hārtliju).
Kopumā testos piedalījās 4 aktīvie F1 braucēji, tomēr šis skaits varēja būt mazāks – “Red Bull” sākotnēji Daniela Rikjardo vietā vēlējās izmantot Eiropas F3 čempionāta braucēju Danielu Tiktumu, tomēr FIA aizliedza jaunajam britu sportistam veikt izmēģinājumus ar F1 mašīnu pieredzes un panākumu trūkumu dēļ. Čārlijs Vitings atzina, ka savulaik piešķirtā divu gadu diskvalifikācija par nesavaldību sacīkšu laikā arī spēlējusi lomu šāda lēmuma pieņemšanā.