“Toro Rosso” komandai Krievijas Grand Prix izvērtās ļoti neveiksmīgs – jaudas agregātu maiņa lika sacīkstes uzsākt no peletona beigām, bet jau pēc četriem apļiem abi braucēji pēc ļoti līdzīgas izslīdēšanas devās boksos un izstājās no tālākas cīņas.

Komandas vadītājs Francs Tosts skaidro, ka problēmas abām mašīnām radīja pārkarsušās bremzes. “Svētdiena bijām ļoti vīlušies, jo abām mašīnām nācās izstāties. Lai arī kādi būtu bijuši iemesli, priekšējās bremzes pamatīgi pārkarsa. Viens no bremžu uzlikas virzuļiem iesprūda. Dzesēšanas šķidrums pārkarsa un bremzes pārtrauca darboties. Nācās abus braucējus iesaukt boksos.

Nespēja gūt punktus un lielisks sniegums “Sauber” braucēju izpildījumā saasinājis cīņu par astoto vietu čempionāta konstruktoru kausā – abas vienības šķir vairs tikai trīs punkti.

“F1LV

Skaidrs, ka mašīnām atrodoties ‘parc ferme’ teritorijā neko nevarējām mainīt, salīdzinot ar kvalifikāciju. Mums nāksies izmeklēt problēmu cēloni,” piemin Tosts.

Pjērs Gazlī vēlāk atklāja, ka izslīdēja, braucot ar 280 km/h ātrumu, tādēļ esot priecīgs, ka mašīna neiesitās drošības barjerās. Nākamā gada “Red Bull” braucējs pieminēja, ka bremžu pedālis nav darbojies kā nākas jau no paša sacīkšu sākuma.

Tikmēr otrs komandas braucējs Brendons Hārtlijs atklāja, ka bija iecerējis veikt ļoti īpatnēju taktiku, veicot ļoti agru pirmo pitstopu, bet lielāko sacīkšu daļu pavadīt ar mīkstā sastāva riepām. Izslīdēšana notika tikpat kā uzreiz pēc boksu pamešanas.