Luiss Hamiltons atzinis, ka Amerikas GP laikā saskāries ar vairākām nopietnām problēmām. Vēl svētdienas rītā viņa un komandas biedra Valteri Botasa “Mercedes” formulām nācies mainīt ūdenssūkni.

Sacīkšu rītā mašīna bija sajaukta miljons gabalos un bija tālu no ideāla. Iespējams, rezultāti atšķirtos, ja mums nebūtu jātiek galā ar visām problēmām,” norāda Hamiltons, kurš pēc strauja riepu nodiluma veica otro pitstopu un Amerikas Grand Prix finišēja trešajā vietā.

Sacensību laikā uz trases bija palikuši gruži, mazliet sabojājām formulas grīdu. tas maksāja pāris sekundes desmitdaļas aplī. Tā šīs mazās lietiņas saskrien kopā. Ir jāpieņem, ka arī citiem gāja līdzīgi, tomēr mums bija vēl viena problēma. Nezinu, cik daudz laika tā maksāja,” Luiss Hamiltons gan nevēlējās atklāt, kas tieši ir šī problēma.

Bijām spiesti pielāgoties divu pitstopu stratēģijai, jo mašīna nebija izcila, kamēr mēs nezinājām, kas mūs sagaida sacīkšu beigās. Ja nebūtu visu šo ķibeļu, riepu nodilums neradītu tādas problēmas, ar kādām mēs saskārāmies.

Tikmēr, vaicāts par cīņu ar Kimi Raikonenu sacīkšu vidū un Maksu Verstapenu pēdējos apļos, Hamiltons norāda: “Man bija jābūt ļoti, ļoti uzmanīgam braucot viņiem garām. Čempionātus nevar uzvarēt ar muļķīgām kļūdām. Izbraucot pagriezienu, atstāju Verstapenam pārāk daudz vietas tikai tādēļ, lai mēs abi nesadurtos. nevarēju zināt, vai viņš nekļūdīsies un nebūs pārlieku agresīvs.” Britu sportists arī uzsvēra, ka, ja pretim būtu stājies Sebastians Fetels, viņš būtu bijis ievērojami agresīvāks.

Noskaties: Maksa Verstapena un Luisa Hamiltona cīņa Amerikas GP pēdējos apļos

Makss Verstapens pievienojies Hamiltona viedoklim, uzskatot, ka “Mercedes” braucējs varējis mazliet vairāk spiest viņu ārā no trases. “Es pamatīgi cīnījos ar riepām, tādēļ Luiss varēja ievērojami pietuvoties. Tam sekoja vairāki līkumi, kur man mazliet nācās viņam nogriezt ceļu. Tad viņš centās tikt garām pa ārmalu, bet es jau braucu uz robežas un mašīna pamatīgi slīdēja ārā.