Trīs ļoti dažādas personības, trīs ļoti dažādas sacīkstes, bet viens kopīgs stāsts – Bahreinā savu Formula 1 debiju piedzīvoja uzreiz 3 piloti: Juki Cunoda, Miks Šūmahers un Ņikita Mazepins. Pēc sacīkstēm jaunie talanti dalījās pieredzē ar piedzīvoto.
“AlphaTauri” braucējs Juki Cunoda izcēlās ar debitantam neraksturīgu nosvērtību, demonstrēja lielisku ātrumu un pašā sacīkšu noslēgumā izrāva devīto vietu no Lensa Strola rokām. “Pēdējais nogrieznis manā izpildījumā bija pats labākais. Gan riepu taupīšanas ziņā, gan tempa ziņā biju ātrāks kā pirmajos divos. Pēdējā aplī apdzinu Strolu pirmajā pagriezienā. Kustība bija ļoti vēla, bet biju izdomājis, ka, ja neapdzīšu viņu, naktī nevarēšu gulēt. Pēdējos divos apļos mocījos viņa radītajā netīrajā gaisā. Pieļāvu vairākas kļūdas, tādēļ esmu apmierināts, ka pēdējā aplī tiku viņam garām. Lamīgs, bet tai pašā laikā esmu mazliet vīlies, jo pirmajā aplī zaudēju pārāk daudz pozīcijas. To atgūšana prasa laiku.”
“Haas” pilota Ņikitas Mazepina sacīkste noslēdzās jau otrajā pagriezienā, izraisot drošības mašīnas fāzi. “Manas riepas bija aukstas. Uzbraucu uz līkuma apmales un par daudz piespiedu gāzes pedāli, tādēļ sagriezos. Tā pilnībā bija mana kļūda. Man ir ļoti žēl komandas, jo viņi bija pelnījuši ko daudz labāku, tādēļ esmu ļoti dusmīgs uz sevi. Miks bija ļoti tuvu. Veltīju uzmanību tam, lai mēs nepiedzīvotu kontaktu un tad uzbraucu uz apmales un zaudēju kontroli pār mašīnu. Pēc tam to savaldīt vairs nebija iespējams.”
Viņa komandas biedrs Miks Šūmahers pāris apļus vēlāk pieļāva līdzīgu kļūdu, taču prata atgriezties trasē un finišēt sacīkstes. “Kopumā esmu par 90% priecīgs. Tie 10% pietrūkst, jo pēc drošības mašīnas sagriezos restartā. Laimīgā kārtā mašīnai viss bija kārtībā un varēju turpināt iekrāt pieredzi sacīkšu nedēļas nogalē. Centos saprast, kāpēc tā notika un diezgan ātri tiku pie atbildes, kas ir patīkami. Vēlāk, protams, bija žēl, ka nebiju kopējā grupā, lai censtos tajā noturēties vismaz dažus apļus. Laimīgā kārtā tiku tālāk, bija zilie karogi, taču ķēru Nikolā Latifi. Spēju sajust, kā ir sekot cieši aizmugurē un izmantot DRS. Kopumā jūtu, ka esmu iemācījies ļoti daudz. Cerams ka nākamajā posmā pēc dažām nedēļām to spēšu pārvērst pozitīvā gultnē.“