Pēc sirdstriekas 56 gadu vecumā mūžībā devies Francijā dzimušais brazīļu autosportists Žils de Ferāns, kurš turpināja darboties ar autosportu saistītos projektos visas dzīves garumā.
Sekojot labiem rezultātiem junioru kategorijās Žils de Ferāns 1995. gadā debitēja CART čempionātā (ekvivalents mūšdienu IndyCar). Žilam izdevās izcīnīt uzvaru jau debijas sezonā. 1997. gadā viņš kļuva par vicečempionu, piekāpjoties vienīgi Aleksam Zanardi, bet 2000. un 2001. gadā tituls tika veiksmīgi izcīnīts un aizstāvēts “Penske” sastāvā. Savu karjeru de Ferāns noslēdza ar uzvaru 2003. gada sezonas pēdējā posmā. Togad viņš kļuva arī par Indianapolisas 500 jūdžu brauciena uzvarētāju un IndyCar vicečempionu.
Žils de Ferāns ienāca F1 2005. gadā, kļūstot par “BAR-Honda” komandas sporta daļas vadītāju. Šai laikā komanda izcīnīja savu pirmo uzvaru ar Džensonu Batonu pie stūres 2006. gada Ungārijas GP. 2007. gada vasarā de Ferāns komandu pameta un izveidoja savu sacīkšu vienību “de Ferran Motorsports”, kuras sastāvā tika gūi labi panākumi ALMS izturības sacīkšu čempionātā. Ambīcijas ienākt IndyCar ar savu komandu neizdevās īstenot līdzekļu trūkumu dēļ.
Pēc Ērika Buljē aiziešānas no komandas, “McLaren” pieņēma de Ferānu kā sporta daļas vadītāju 2018. gadā. Nākamajā gadā sekoja Fernando Alonso fiasko, nekvalificējoties Indy 500 sacīkstēm. Zaks Brauns gan uzsvēra, ka viņi kļūdījušies, nepiesaistot de Ferānu projektam laicīgāk, jo viņa uzmanība tika pilnībā veltīta F1 līdz Andreasa Saidla ienākšanai.
Žila de Ferāna darbības laikā “McLaren” nomainīja “Honda” dzinējus pret “Renault” un vēlāk pārgāja uz “Mercedes”, kā arī noslēdza līgumus ar diviem talantīgiem braucējiem – Karlosu Saincu un Lando Norisu pirms aiziešanas no komandas 2021. gadā. Šī gada maijā “McLaren” atkārtoti piesaistīja de Ferānu konsultanta un padomnieka lomai.