Aizvadītajā nedēļas nogalē aizvadīts IndyCar sezonas vienīgais dubultposms – tas nozīmē, ka sacīkstes notika gan sestdienā, gan svētdienā.
V. | Braucējs | Pts | 1 | 2 | 3 | 4 | Q | Indy500 | 6-1 | 6-2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | ![]() |
357 | 43 | 40 | 51 | 54 | 54 | 50 | 21 | 44 |
2 | ![]() |
277 | 26 | 53 | 41 | 20 | 26 | 69 | 12 | 30 |
3 | ![]() |
271 | 32 | 21 | 39 | 26 | 41 | 65 | 30 | 17 |
4 | ![]() |
259 | 8 | 28 | 20 | 35 | 9 | 111 | 16 | 32 |
5 | ![]() |
242 | 18 | 16 | 10 | 15 | 20 | 124 | 20 | 19 |
6 | ![]() |
242 | 24 | 8 | 18 | 16 | 18 | 115 | 28 | 15 |
7 | ![]() |
240 | 1 | 35 | 26 | 32 | 11 | 73 | 11 | 51 |
8 | ![]() |
240 | 22 | 32 | 28 | 24 | 5 | 81 | 22 | 26 |
9 | ![]() |
233 | 51 | 23 | 32 | 30 | 24 | 27 | 36 | 10 |
10 | ![]() |
227 | 20 | 18 | 20 | 22 | 31 | 78 | 24 | 14 |
11 | ![]() |
226 | 11 | 12 | 24 | 28 | 35 | 95 | 12 | 9 |
12 | ![]() |
225 | 14 | 30 | 15 | 41 | 33 | 40 | 32 | 20 |
13 | ![]() |
224 | 36 | 20 | 12 | 19 | 22 | 53 | 26 | 36 |
14 | ![]() |
210 | 9 | 24 | 22 | 14 | 6 | 59 | 51 | 25 |
15 | ![]() |
177 | 18 | 14 | 17 | 10 | 29 | 20 | 41 | 28 |
16 | ![]() |
173 | 28 | 15 | 30 | 17 | 12 | 32 | 19 | 20 |
17 | ![]() |
166 | 15 | 17 | 11 | 18 | 15 | 54 | 14 | 22 |
18 | ![]() |
155 | 30 | 13 | 14 | 13 | 17 | 40 | 15 | 13 |
19 | ![]() |
139 | 13 | 26 | 16 | 9 | 16 | 42 | 9 | 8 |
20 | ![]() |
110 | 19 | 11 | 9 | 11 | 10 | 31 | 8 | 11 |
21 | ![]() |
84 | – | – | – | – | 8 | 76 | – | – |
22 | ![]() |
81 | – | – | – | – | 13 | 33 | 18 | 17 |
23 | ![]() |
75 | 16 | – | – | – | 19 | 15 | 13 | 12 |
24 | ![]() |
72 | 12 | – | – | – | – | 60 | – | – |
25 | ![]() |
55 | – | – | – | – | – | 55 | – | – |
26 | ![]() |
45 | 10 | 10 | 13 | 12 | – | – | – | – |
27 | ![]() |
37 | – | – | – | – | 14 | 23 | – | – |
28 | ![]() |
35 | – | – | – | – | 7 | 28 | – | – |
29 | ![]() |
33 | – | – | – | – | – | 33 | – | – |
30 | ![]() |
33 | – | 9 | – | – | – | 24 | – | – |
31 | ![]() |
22 | – | – | – | – | – | 22 | – | – |
32 | ![]() |
21 | – | – | – | – | – | 21 | – | – |
33 | ![]() |
14 | – | – | – | – | – | 14 | – | – |
34 | ![]() |
12 | – | – | – | – | – | 12 | – | – |
Pirmajā braucienā pēc starta vadībā atradās Padženo, kuram sekoja Kastronevess un Montoija. Mīkstās riepas jau testos pierādīja sevi kā ne pārāk izturīgas, tādēļ vairāki braucēji devās boksos vēl pirms Čiltona incidenta 10. aplī. No piektās pozīcijas pamazām līdz otrajai vietai tika Pauerss, kamēr Padženo iekrāja pārsvaru. Otrie boksu apmeklējumi ļāva uz mirkli līderpozīcijā nokļūt Montoijam. Pēc Hinčklifa avārijas 42. aplī braucēji bija dilemmas priekšā – Doties boksos vai turpināt braucienu ar lietotām riepām? Montoija, Reihals, Diksons, Burdē, Deilijs un Čavess turpināja braucienu un nokļuva vadošajās pozīcijās. Pēc sacīkšu atsākšanās šie braucēji pamazām viens aiz otra devās boksos, tomēr vislabāk situāciju izmantoja Burdē, kurš atgriezās priekšā Kastronevesam un Padženo. Ātrs boksu apmeklējums ļāva debitantam Deilijam nokļūt 2. pozīcijā, kamēr zemā degvielas līmeņa dēļ Kastronevesam un Padženo nācās atlaist gāzes pedāli, lai sasniegtu finiša līniju.
Otrajā braucienā startā valdīja pamatīgs juceklis, jo Kastronevess gandrīz nesadalīja trasi ar Diksonu, kamēr Haksvorta manevri rezultējās ar Munjoza ieskriešanu Hinčklifa mašīnā, liekot kanādietim izstāties. Ķēdes reakcija sekoja – Takuma Sato nesadalīja trasi ar Rosi, bet Čiltons cenšoties izvairīties no šīs sadursmes ieskrēja nožogojumā. Sacīkstēm atsākoties top 3 palika nemainīgs – Padženo, Hanters-Rejs, Kanāns. Montoijas taktika ar cietāku riepu sastāvu sacīkšu sākumā pamazām atmaksājās, bet Hanters-Rejs pamazām sāka zaudet pozīcijas. Drīz vien Montoija piedzīvoja avāriju. Drīz vien vadību pārņēma Kastronevess, bet aizmugurē esošie Padženo, Hanters-Rejs un Pauerss devās boksos tieši pirms kārtējā incidenta. Tas izbojāja Kastronevesa cīņu par uzvaru. Vairāki braucēji nolēma vēl nedoties boksos, tomēr to darīja nedaudz vēlāk. Pauerss tika garām Padženo un izcīnīja pirmo uzvaru pēdējo 13 mēnešu laikā.
Nedēļas nogalē Lauzicā aizvadītas arī sacensības DTM čempionātā. Pirmajā braucienā no trešās pozīcijas lielisks starts padevās Vitmanam, tomēr neatradis veidu, kā tikt garām Molinam un Grīnam, BMW braucējs nonāca aiz Vikensa. Vadošie braucēji savas pozīcijas saglabāja un Molina tika pie uzvaras. Arī otro braucienu uzvarētājs pārliecinoši kontrolēja notikumu gaitu – tas bija Lukass Auers, kļūstot par pirmo austrieti, kas uzvar DTM. Viņa onkulis ir bijušais F1 braucējs Gerhards Bergers. Sacīkšu sākumā viņam sekoja Vikenss un Gloks, tomēr pēdējam bija neveiksmīgs pitstops, kas lika zaudēt vairākas pozīcijas. Otrajā nogrieznī lieliski brauca Matiass Ekstrems, izcīnot 2. vietu. Tas nozīmē, ka pirmajos 6 braucienos uzvarējuši 6 braucēji, bet kopvērtējuma līderis a nelielu pārsvaru ir Roberts Vikenss, tomēr 9. vietā esošais Blomkvists neatpaliek pat uzvaras tiesu.
V. | Braucējs | Mašīna | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | Miguel Molina | Audi | 42m04.244s |
2 | Jamie Green | Audi | 2.034s |
3 | Robert Wickens | Mercedes | 4.175s |
4 | Marco Wittmann | BMW | 8.724s |
5 | Christian Vietoris | Mercedes | 9.759s |
6 | Mattias Ekstrom | Audi | 10.398s |
7 | Lucas Auer | Mercedes | 10.794s |
8 | Edoardo Mortara | Audi | 14.437s |
9 | Maxime Martin | BMW | 17.808s |
10 | Nico Muller | Audi | 18.414s |
11 | Bruno Spengler | BMW | 18.965s |
12 | Timo Glock | BMW | 22.282s |
13 | Paul Di Resta | Mercedes | 31.821s |
14 | Gary Paffett | Mercedes | 33.128s |
15 | Antonio Felix da Costa | BMW | 36.391s |
16 | Maximilian Gotz | Mercedes | 38.400s |
17 | Timo Scheider | Audi | 39.396s |
18 | Daniel Juncadella | Mercedes | 40.298s |
19 | Mike Rockenfeller | Audi | 41.509s |
20 | Adrien Tambay | Audi | 42.741s |
21 | Augusto Farfus | BMW | 43.286s |
22 | Tom Blomqvist | BMW | 43.912s |
23 | Esteban Ocon | Mercedes | 49.778s |
– | Martin Tomczyk | BMW | Izstājās |
V. | Braucējs | Mašīna | Rezultāts |
---|---|---|---|
1 | Lucas Auer | Mercedes | 1h02m11.261s |
2 | Mattias Ekstrom | Audi | 3.763s |
3 | Robert Wickens | Mercedes | 6.386s |
4 | Jamie Green | Audi | 6.770s |
5 | Gary Paffett | Mercedes | 12.292s |
6 | Marco Wittmann | BMW | 16.839s |
7 | Christian Vietoris | Mercedes | 17.355s |
8 | Nico Muller | Audi | 18.099s |
9 | Bruno Spengler | BMW | 21.872s |
10 | Timo Glock | BMW | 24.865s |
11 | Tom Blomqvist | BMW | 34.033s |
12 | Edoardo Mortara | Audi | 34.173s |
13 | Maxime Martin | BMW | 36.394s |
14 | Antonio Felix da Costa | BMW | 36.827s |
15 | Esteban Ocon | Mercedes | 41.508s |
16 | Timo Scheider | Audi | 42.387s |
17 | Mike Rockenfeller | Audi | 45.110s |
18 | Martin Tomczyk | BMW | 51.198s |
19 | Miguel Molina | Audi | 1m04.337s |
20 | Adrien Tambay | Audi | 1m14.175s |
21 | Paul Di Resta | Mercedes | 5 apļi |
– | Daniel Juncadella | Mercedes | Izstājās |
– | Maximilian Gotz | Mercedes | Izstājās |
– | Augusto Farfus | BMW | Izstājās |
Nesaprotu vienu, kāpēc par Burdē neviena lielā komanda neizrāda interesi? Var tak skaidri redzēt, ka, tiklīdz nokļūst “tīrā” gaisā, iet kā smērēts. Uzvarām, tituliem un pieredzes bagāts pilots. Hmm.
Nu Pauers, cerams, beidzot būs nokratījis “Montija lāstu” kopš pagājušā gada Indy. 😀
Kopvērtējums gan palicis vēl “prognozējamāks” 🙁 Nedomāju, ka Paženauts taisās atkārtot Montija trikus pērn, viņš ir daudz mierīgāks.