“Haas” komanda iesniegusi protestu, norādot, ka “Racing Point Force India” komandas formula neatbilst Formula 1 čempionāta tehniskajam reglamentam, kas norāda, ka katrai komandai pašai jābūvē savas mašīnas šasija.

Šovasar “Force India” saskārās ar nopietnām finansiālām problēmām, kā rezultātā nonāca jaunu īpašnieku rokās. Komandai tika atņemta licence un visi līdz vasaras pārtraukumam gūtie punkti. Sākot no Beļģijas Grand Prix rozi krāsotās formulas startēja ar jaunās “Racing Point Force India” komandas licenci, izmantojot tos pašus “VJM11” modeļus, kas Serhio Peresa un Estebana Okona rīcībā bija sezonas pirmajā pusē. Tas nozīmē, ka tehniski “Racing Point Force India” sacensībās piedalās ar “Force India” radītajām mašīnām.

“Haas” un “Racing Point Force India” šosezon nav tiešie konkurenti, jo amerikāņu vienība atrodas piektajā pozīcijā, bet Lorensa Strola pārziņā esošā “Racing Point Force India” guvuši par 42 punktiem mazāk un ieņem tikai septīto vietu konstruktoru ieskaitē, tomēr jaunās vienības izslēgšana no čempionāta radītu finansiālu robu, kas ilgtermiņā spēlētu par labu Džīna Hāsa vienībai.

Abas komandas jau ilgāku laiku ir nesamierināmi sāncenši, jo jau sezonas sākumā Austrālijā “Force India” apsūdzēja “Haas” par tās pārlieku ciešajām saitēm ar “Ferrari”, tomēr toreiz netika pierādīts, ka “Haas” būtu pārkāpuši tehniskā reglamenta noteikumus.

Par vienu no sāpīgākajiem tematiem kļuvusi arī “Racing Point Force India” pielaide vienādās daļas sadalei, kas pienākas komandām, kas vismaz divas no pēdējām trim sezonām konstruktoru kausā ieņēmušas vietu vadošo desmitniekā. “Racing Point Force India” kā jauna komanda to šogad izpildītu tikai pirmoreiz, taču “Haas” ir vienīgā komanda, kas iebilst pret šīs daļas (aptuveni 30 miljonu USD) piešķiršanu Lorensa Strola vienībai.

Papildināts: FIA tiesnešu komisijas sēdē izskatīts “Haas” komandas iesniegtais protests, taču “Racing Point Force India” komandas darbības atzītas par legālām un jaunizveidotajai komandai nekādas sankcijas netiks piešķirtas. Lieta slēgta.