“AJ Foyt” komanda apstiprinājusi, ka šogad Indycar sacīkstēs pie viņu formulas stūres debitēs 28 gadus vecā kolumbiete Tatiana Kalderona. Bijusī F2, WEC un Super Formula braucēja piedalīsies 12 no 17 šogad gaidāmajām sacīkstēm, izlaižot posmus, kas notiek ovālos. Visticamāk, tajos startēs Raiens Hanters-Rejs, tomēr tas vēl nav oficiāli apstiprināts. “AJ Foyt Enterprises” komanda čempionātā starte ar “Chevrolet” dzinēju. Abas atlikušās formulas izmantos Indy Lights čempions Kails Kirkvuds un kanādietis Daltons Kelets. Kalderona, visticamāk, būs vienīgā dāma Indycar čempionātā šosezon.
2018. gada spožākais debitants Roberts Vikenss atmetis cerību atgriezties čempionātā pēc šaušalīgās avārijas pirms trīsarpus gadiem. 32 gadus vecais kanādietis skaidro, ka pēc intensīva rehabilitācijas kursa, neiroloģiskie uzlabojumi vairs netiek novēroti, līdz ar to atlikusī dzīves daļa viņam, visticamāk, paies ratiņkrēslā, lai gan Vikenss ir spējīgs piecelties un paspert pāris nelielus soļus. Autosportu pilnībā viņš gan nav atmetis – šogad Vikenss “Bryan Herta Autosport” sastāvā piedalīsies IMSA Michelin Pilot Challenge čempionātā.
Pirmais braucējs, kurš šogad IndyCar čempionātā uzvarēs sacīkstēs gan ovālā, gan ielās, gan sacīkšu trasē tiks pie miljons dolāru bonusa no “PeopleReady” projekta Force for Good Challenge. Puse no šīs summas nonāks braucēja un viņa pārstāvētās komandas pārziņā, bet puse tiks ziedota labdarībai. Kura labdarības organizācija saņems šo prāvo naudas summu, izvēlēsies pats braucējs un viņa komanda. Papildus tam, 10 tūkstošus USD saņems katra posma uzvarētajs (arī 50% tiks labdarībai). Protams, pastāv iespēja, ka lielais bonuss tā arī netiks sadalīts. Tā, piemēram, pērn nevienam braucējam neizdevās uzvarēt visu trīs veidu posmos. Četras sezonas pirms tam gan tas izdevās vienam braucējam. 2017. un 2020. gadā tas bija Džozefs Ņūgārdens, 2018. gadā Aleksandrs Rosi, bet 2019. gadā Saimons Padženo.