Arvien vairāk pastiprinājušās runas par Daņila Kvjata iespējamo atgriešanos “Toro Rosso” komandas sastāvā pēc tam kad atklājies, ka par viņa menedžeri kļuvis Nikolā Tods.
Žana Toda dēla Nikolā menedžmenta kompānija pārrauga arī Felipes Masas, Pastora Maldonado, Šarla Leklerka, Hosē Marijas Lopesa un vēl vairāku augsta līmeņa braucēju karjeras. Šobrīd Kvjats strādā “Ferrari” komandā rezerves braucēja amatā un attīsta komandas simulatoru. Tiek baumots, ka līgums ar Kvjatu jau ir noslēgts, tomēr oficiāla paziņojuma no komandas puses vēl nav. Helmuts Marko apstiprinājis, ka pretendentu saraksts ir garš, bet vienībai nav pamata sasteigt lēmumu.
Par vēl vienu nopietnu kandidātu uz vietu “Toro Rosso” komandā kļuvis Paskāls Verleins. Vācietis sevi jau apliecināja “Manor” un “Sauber” komandu sastāvos, tomēr pie brīvās vietas “Mercedes” sastāvā netika un šo gadu aizvada DTM čempionātā. Kļuvis zināms, ka abu pušu sadarbībai pienācis gals, līdz ar to Verleinam vairs nav ierobežojumi, kādi lieguši Estebanam Okonam atrast vietu vidus ešalona komandās. Verleinam oktobrī paliks 24 gadi, kas nozīmē, ka viņš joprojām atbilst “Toro Rosso” pamatuzdevuma pildīšanai – jauno talantu attīstīšanai.
Verleina vārds kopā ar Estebanu Okonu un Stofelu Vandūrnu gan tiek minēts arī potenciālo IndyCar dalībnieku saistībā. Vismaz viena vieta noteikti atbrīvojusies “Schmidt Peterson Motorsports” sastāvā, kas palikusi bez Roberta Vikensa. Neraugoties uz “McLaren” vadītāja Zaka Brauna ieteikumiem “Toro Rosso” komandai noslēgt līgumu ar Vandūrnu, pats beļģu sportists atzinis, ka viņa palikšana čempionātā neizskatās cerīga un nenoliedza IndyCar kā potenciālo vietu karjeras turpināšanai.
Pirms neilga laika pretendentu sarakstā uz vietu “Toro Rosso” atradās arī vēl viens tās bijušais braucējs Sebastians Buemi, kā arī Formula 2 čempionāta zvaigzne Alekss Albons. Abi gan noslēguši līgumus ar “Nissan” Formula E čempionāta komandu un maz ticams, ka centīsies apvienot dalību abos čempionātos. Pie tam Buemi startē “Toyota” sastāvā izturības sacīkstēs un trim Japānas auto industrijas gigantiem būs iebildumi, ja viņu braucējs pārstāvēs arī konkurentu intereses.