Valteri Botass šosezon demonstrējis ļoti atzīstamu sniegumu, tomēr veiksme ne vienmēr bijusi viņa pusē. Izskatās, ka nekas nav mainījies arī pēc vasaras pārtraukuma, jo “Mercedes” braucējam Beļģijas Grand Prix izcīņa būs jāuzsāk no pēdējās starta rindas.

Šosezon katrs braucējs drīkst izmantot 3 iekšdedzes dzinējus, kamēr katrs nākamais maksā starta pozīciju sodu. Valteri Botass, kā arī “Renault” braucējs Niko Hulkenbergs ir sasnieguši šo limitu un Spa trasē tiks pie ceturtā dzinēja, kā rezultātā abiem sacīkstes būs jāuzsāk no pēdējās starta rindas.

Beļģijas GP ir vieta, kur regulāri jaudas agregāta komponenšu maiņu rezultātā tiek piešķirti daudz sodi, jo trasē ir ļoti labas apdzīšanas iespējas, līdz ar to starts no beigām parasti neietekmē sacīkšu rezultātus kā, piemēram, Hungaroringā.

“F1LV

Pagaidām nav zināms, vai Botass un Hulkenbergs piedalīsies šodien gaidāmajā kvalifikācijā, tomēr gandrīz droši zināms, ka abi neiekļūs labāko desmitniekā, jo tas nozīmētu sacīkšu sākšanu ar Q2 izmantoto riepu sastāvu, nevis jaunu nelietotu komplektu.

Izmantotās jaudas agregāta komponentes līdz Beļģijas GP

DriverICETCMGU-HMGU-KESCE
Luiss Hamiltons222122
Valteri Botass333222
Sebastians Fetels222222
Kimi Raikonens232222
Daniels Rikjardo333333
Makss Verstapens232322
Serhio Peress222121
Estebans Okons222111
Lenss Strols222111
Sergejs Sirotkins222111
Niko Hulkenbergs333222
Karloss Saincs233222
Brendons Hārtlijs655533
Pjērs Gazlī555433
Romēns Grožāns233222
Kevins Magnusens333222
Fernando Alonso333322
Stofels Vandūrns222222
Markuss Ēriksons333222
Šarls Leklerks333222