Valteri Botass šosezon demonstrējis ļoti atzīstamu sniegumu, tomēr veiksme ne vienmēr bijusi viņa pusē. Izskatās, ka nekas nav mainījies arī pēc vasaras pārtraukuma, jo “Mercedes” braucējam Beļģijas Grand Prix izcīņa būs jāuzsāk no pēdējās starta rindas.
Šosezon katrs braucējs drīkst izmantot 3 iekšdedzes dzinējus, kamēr katrs nākamais maksā starta pozīciju sodu. Valteri Botass, kā arī “Renault” braucējs Niko Hulkenbergs ir sasnieguši šo limitu un Spa trasē tiks pie ceturtā dzinēja, kā rezultātā abiem sacīkstes būs jāuzsāk no pēdējās starta rindas.
Beļģijas GP ir vieta, kur regulāri jaudas agregāta komponenšu maiņu rezultātā tiek piešķirti daudz sodi, jo trasē ir ļoti labas apdzīšanas iespējas, līdz ar to starts no beigām parasti neietekmē sacīkšu rezultātus kā, piemēram, Hungaroringā.
Pagaidām nav zināms, vai Botass un Hulkenbergs piedalīsies šodien gaidāmajā kvalifikācijā, tomēr gandrīz droši zināms, ka abi neiekļūs labāko desmitniekā, jo tas nozīmētu sacīkšu sākšanu ar Q2 izmantoto riepu sastāvu, nevis jaunu nelietotu komplektu.
Izmantotās jaudas agregāta komponentes līdz Beļģijas GP
Driver | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|
Luiss Hamiltons | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 |
Valteri Botass | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Sebastians Fetels | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Kimi Raikonens | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Daniels Rikjardo | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Makss Verstapens | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 |
Serhio Peress | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 |
Estebans Okons | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Lenss Strols | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Sergejs Sirotkins | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Niko Hulkenbergs | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Karloss Saincs | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Brendons Hārtlijs | 6 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 |
Pjērs Gazlī | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 |
Romēns Grožāns | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Kevins Magnusens | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Fernando Alonso | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Stofels Vandūrns | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Markuss Ēriksons | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Šarls Leklerks | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |