Ar 44. numuru startējošais Luiss Hamiltons Formula 1 sacensībās 44. reizi izcīnīja uzvaru, startējot no pole position. Ar 4 uzvarām un 4 pole position Singapūrā “Mercedes” braucējs abos rādītājos panācis līdz šim sekmīgāko braucēju Singapūrā – Sebastianu Fetelu.
Lai gan sacīkšu laikā pozīcijas vadošo sešiniekā vairākkārt mainījās, tomēr Fetela atšķirīgās stratēģijas izvēle neatmaksājās un “Ferrari” braucējs finišēja trešajā vietā. Tas nozīmē, ka vadošais sešinieks sacīkstēs finišu sasniedza tieši tādā pašā secībā kā kvalifikācijā.
Maksam Verstapenam neizdevās apsteigt Luisu Hamiltonu, tomēr uz boksu apmeklējuma rēķina uz trim apļiem viņš nonāca sacīkšu vadībā. Vēlāk piecus apļus visiem pa priekšu brauca arī viņa komandas biedrs Daniels Rikjardo. Tas nozīmē, ka “Red Bull” kļuvusi par sesto komandu, kas 100 posmos veikusi vismaz vienu apli vadībā. Šai rādītājā pirmo vietu ieņem “Ferrari” – Kimi Raikonens Singapūrā palīdzēja komandai 450. reizi aizvadīt posmu, kur “Ferrari” ir atradušies vadībā.
Arī šoreiz Singapūrā neiztika bez drošības mašīnas – tā izmantota katrā no 11 Grand Prix izcīņām Marinabejas trasē. Lai gan sacensību uzvarētājs Luiss Hamiltons pēc sacīkstēm atzina, ka juties it kā aizvadītu garākās sacīkstes savā karjerā, realitāte bija gluži pretēja – 1 stundu 51 minūti 11.611 sekundes ilgās sacīkstes bija laika izteiksmē īsākās šīs trases vēsturē.
Pagājušā gada pole position ieguvējs Sebastians Fetels Singapūras Grand Prix uzsāka no trešās pozīcijas. Tas nozīmē, ka tā arī nevienam braucējam šai Āzijas pundurvalstiņā nav izdevies uzvarēt kvalifikācijā divus gadus pēc kārtas.
Niko Hulkenbergs Singapūrā aizvadīja savas 150. sacīkstes. Neraugoties uz labiem sasniegumiem ar vidus ešalona komandām, viņš ir pirmais braucējs, kurš šo robežu sasniedz tā arī nespējis kāpt uz goda pjedestāla, turklāt tikai trīs braucēji aizvadījuši vairāk startus ne reizi neuzvarot – Andrea de Čezaris (208), Niks Haidfelds (183) un Martins Brandls (158).
Vēls pēdējais pitstops ļāva pēdējo sacīkšu nogriezni Kevinam Magnusenam veikt ar svaigām riepām un nelielu degvielas daudzumu. Tas palīdzēja viņam sasniegt ātrāko apli pirmoreiz savā karjerā. Pie tam neviens dānis ko tādu pirms tam nebija sasniedzis. Šis bija pirmais ātrākais aplis arī visai “Haas” komandai.
Turklāt Magnusena pārsvars pār otra ātrākā apļa īpašnieku Luisu Hamiltonu pārsniedza 1 sekundi. Tik liels atstatums pēdējoreiz reģistrēts 2016. gadā Meksikā, kad to paveica Daniels Rikjardo.
Singapūras GP ātrākie apļi
V. | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts | Aplis |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kevins Magnusens | Haas | Ferrari | 1'41''905 | 50 |
2 | Luiss Hamiltons | Mercedes | Mercedes | 1'42''913 | 56 |
3 | Daniels Rikjardo | Red Bull | TAG Heuer | 1'43''120 | 59 |
4 | Fernando Alonso | McLaren | Renault | 1'43''164 | 57 |
5 | Makss Verstapens | Red Bull | TAG Heuer | 1'43''345 | 54 |
6 | Sebastians Fetels | Ferrari | Ferrari | 1'44''669 | 48 |
7 | Kimi Raikonens | Ferrari | Ferrari | 1'44''715 | 46 |
8 | Valteri Botass | Mercedes | Mercedes | 1'44''720 | 42 |
9 | Brendons Hārtlijs | Toro Rosso | Honda | 1'44''889 | 38 |
10 | Markuss Ēriksons | Sauber | Ferrari | 1'45''169 | 50 |
11 | Šarls Leklerks | Sauber | Ferrari | 1'45''203 | 57 |
12 | Karloss Saincs | Renault | Renault | 1'45''211 | 50 |
13 | Serhio Peress | Racing Point | Mercedes | 1'45''389 | 48 |
14 | Stofels Vandūrns | McLaren | Renault | 1'45''555 | 50 |
15 | Sergejs Sirotkins | Williams | Mercedes | 1'45''902 | 48 |
16 | Romēns Grožāns | Haas | Ferrari | 1'45''904 | 57 |
17 | Lenss Strols | Williams | Mercedes | 1'46''033 | 53 |
18 | Pjērs Gazlī | Toro Rosso | Honda | 1'46''063 | 56 |
19 | Niko Hulkenbergs | Renault | Renault | 1'46''093 | 53 |