Pēc iespaidīga “Mercedes” misēkļa boksos, izbojājot sacīkstes gan Džordžam Raselam, gan Valteri Botasam, pie pārsteidzošas uzvaras Sakiras Grand Prix tika meksikānis Serhio Peress.
Sacīkšu starts Džordžam Raselam padevās ļoti labs un pirmā pagrieziena izejā Hamiltona aizvietotājs jau bija līderis. Neveiksmīgi pirmie pagriezieni lika Valteri Botasam uzsākt cīņu ar Serhio Peresu par otro vietu. Lai gan Botass pozīciju nosargāja, tas izraisīja ķēdes reakciju – Peress uzsāka cīņu par trešo vietu ar Maksu Verstapenu. Šarla Leklēra iesaistīšanās cīņā beidzās ar neveiksmīgu manevru – “Ferrari” mašīnas riteņi sabloķējās un Leklērs uztriecās Peresam. Verstapens centās apbraukt sadursmes vietu pa drošības joslu, taču nespēja veikt pietiekamu pagriezienu, lai atgrieztos trasē un atdūrās pret drošības barjeru.
Trasē tika sūtīta drošības mašīna. Šarlam Leklēram un Maksam Verstapenam sacīkstes bija galā, kamēr Serhio Peress turpināja sacīkstes pēc pitstopa veikšanas. Šī haosa rezultātā uz trešo vietu pakāpās Karloss Saincs, kurš startēja tikai astotais. Aiz Sainca iekārtojās Daniels Rikjardo, Daņila Kvjats un Lenss Strols. Cīņās par pēdējām vietām 1. aplī pamatīgu sagriešanos piedzīvoja arī vecmeistars Kimi Raikonens.
Sacīkstēm atsākoties, “Mercedes” duets saglabāja pozīcijas, bet Serhio Peress no pēdējās pozīcijas visai ātri aizcīnījās atpakaļ līdz punktu zonai.
Daņils Kvjats savu pitstopu veica ātrāk par konkurentiem. Uzreiz pēc viņa 29. aplī boksos devās arī Saincs, bet apli vēlāk – Rikjardo, kurš atgriezās trasē aiz Kvjata. Pārējie braucēji palika vismaz par 10 apļiem ilgāk trasē pirms sava pitstopa. Kad visi braucēji bija veikuši savus pitstopus vadošo desmitnieks bija sekojošs: Rasels, Botass, Saincs, Kvjats, Rikjardo, Gazlī, Okons, Strols, Peress, Noriss.
Uz boksu apmeklējuma rēķina Rasels iekrāja 8 sekunžu pārsvaru. Tas pamazām sāka zust, turklāt Rasels sūdzējās par jaudas trūkumu. Nikolā Latifi nobrauca trases malā un izraisīja virtuālās drošības mašīnas fāzi. Saincs un Rikjardo devās boksos tieši, kad VSC fāze beidzās. Neraugoties uz to, Rikjardo atguva pozīciju pret Kvjatu.
Visss sagriezās kājām gaisā, kad avarēja Džeks Eitkens. “Mercedes” sūtīja abus savus braucējus boksos, taču Džordžam Raselam tika pieskrūvētas Botasam paredzētās riepas. Rasels jau bija atpakaļ trasē, kad “Mercedes” mehāniķi piefiksēja savu kļūdu. Pēc gandrīz pusminūti gara pitstopa Botass tika sūtīts atpakaļ trasē ar tām pašām riepām, kurām viņš iebrauca boksos, bet Rasels vēlreiz devās pie mehāniķiem.
Sacīkstes atsākās ar Peresu vadībā. Sekoja Okons, Strols, Botass, Rasels un Saincs. Ar svaigām riepām Rasels ne tikai apdzina Botasu, bet arī Strolu un Okonu, pakāpjoties līdz otrajai vietai. Centieni noķert Peresu beidzās, kad “Mercedes” viņu iesauca boksos cauras riepas dēļ. Botasam neklājās labāk – ar vecām riepām viņš zaudēja vairākas pozīcijas un finišēja astotais – tieši priekšā Raselam, kurš pēdējos apļos apdzina virkni lēnāku braucēju.
Serhio Peress izcīnīja savu pirmo uzvaru kajerā, Estebans Okons pirmoreiz karjerā kāpa uz pjedestāla, bet Lenss Strols parūpējās par to, ka pirmoreiz uz pjedestāla kāpj divi “Racing Point” braucēji.
Sakiras Grand Prix rezultāti
V. | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts | Pitstopi | Punkti |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Serhio Peress | Racing Point | Mercedes | 1:31'15.114 | 2 | 25 |
2 | Estebans Okons | Renault | Renault | 10.518 | 1 | 18 |
3 | Lenss Strols | Racing Point | Mercedes | 11.869 | 1 | 15 |
4 | Karloss Saincs | McLaren | Renault | 12.580 | 2 | 12 |
5 | Daniels Rikjardo | Renault | Renault | 13.330 | 2 | 10 |
6 | Aleksandrs Albons | Red Bull | Honda | 13.842 | 2 | 8 |
7 | Daņila Kvjats | AlphaTauri | Honda | 14.534 | 2 | 6 |
8 | Valteri Botass | Mercedes | Mercedes | 15.389 | 2 | 4 |
9 | Džordžs Rasels | Mercedes | Mercedes | 18.556 | 4 | 3 |
10 | Lando Noriss | McLaren | Renault | 19.541 | 2 | 1 |
11 | Pjērs Gazlī | AlphaTauri | Honda | 20.527 | 2 | |
12 | Sebastians Fetels | Ferrari | Ferrari | 22.611 | 3 | |
13 | Antonio Džiovinaci | Alfa Romeo | Ferrari | 24.111 | 2 | |
14 | Kimi Raikonens | Alfa Romeo | Ferrari | 26.153 | 3 | |
15 | Kevins Magnusens | Haas | Ferrari | 32.370 | 2 | |
16 | Džeks Eitkens | Williams | Mercedes | 33.674 | 3 | |
17 | Pietro Fitipaldi | Haas | Ferrari | 36.858 | 3 | |
nf | Nikolā Latifi | Williams | Mercedes | 35 apļi | 1 | |
nf | Makss Verstapens | Red Bull | Honda | 87 apļi | ||
nf | Šarls Leklerks | Ferrari | Ferrari | 87 apļi |