“Red Bull” komandai žūstošā trasē Austrijā izdevās izcīnīt dubultuzvaru arī sprinta braucienā, kamēr trešais palika Karloss Saincs. Sacīkšu laikā vairums braucēju slapjā laika riepas nomainīja pret sausam laikam paredzētajiem “Pirelli” ražojumiem.
Starp sprinta kvalifikāciju un sacīksti parādījās nokrišņi, līdz ar to visi braucēji startēja ar pārejas laika riepām. Valteri Botass iesildīšanās aplī devās ar slikiem, taču vēl pirms starta saprata, ka tā nav pareizā izvēle un devās pie “Alfa Romeo” mehāniķiem.
Serhio Peresam padevās labāks starts par komandas biedru un pirmajā līkumā iebrauca priekšā Maksam Verstapenam, taču vēla bremzēšana kompromitēja ātrumu līkuma izejā. Verstapens centās atgūt zaudēto, taču Peress neatstāja daudz vietas trases labajā pusē, liekot Maksam ar diviem riteņiem aizskart zālāju. Verstapens atbildēja, izlecot blakus Peresam, izmantojot visas trases robežas.
Savstarpējā minstināšanās pamatīgi sabremzēja aizmugurē esošo Lando Norisu un pavēra ceļu Niko Hilkenbergam, kurš vispirms apsteidza Norisu un Peresu, tad uz mirkli pat apdraudēja Verstapenu.
Drīz vien Verstapens sāka iekrāt pārsvaru, taču Peress, tikai sprintam esot pusē, spēja tikt garām Hilkenbergam. Drīz vien viņam sekoja Karloss Saincs, pakāpjoties uz trešo pozīciju.
Astoņus apļus pirms finiša Džordžs Rasels no 12. pozīcijas kā pirmais devās boksos pēc sausā laika riepām un sāka uzrādīt jaunus ātrākos apļus. Vairums peletona lejasgala braucēju sekoja, kamēr līderi, izņemot Hilkenbergu palika trasē. “Haas” braucējs pirms došanās boksos zaudēja pozīciju arī Lensam Strolam.
Pēdējos apļos sliku izmantotāji ar Hilkenbergu un Raselu priekšgalā sāka ķert līderu grupu. Verstapens, Peress un Saincs saglabāja pozīcijas uz pjedestāla, kamēr “Aston Martin” iekšējā duelī Lenss Strols noturēja pieredzējušo Fernando Alonso sev aiz muguras. Hilkenbergs finišēja sestais, iespējams turpat, kur viņš finišētu, ja paliktu uzticīgs pārejas laika riepām. Tikmēr cīņā par pēdējiem pieejamajiem punktiem Estebans Okons par mazāk kā sekundes simtdaļu fotofinišā noturēja septīto vietu ciņā ar Raselu.
Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem sprintam nav ietekme uz starta pozīciju izkārtojumu svētdienas sacīkstē, ko noteica piektdien aizvadītā kvalifikācija.
Par uzvaru sprintā Verstapens saņēma 8 punktus. Katrs nākamais braucējs saņēma pa punktam mazāk (līdz 1 punktam Raselam par 8. vietu).
Austrijas GP sprints
Vieta | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts | Pitstopi | Punkti |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Makss Verstapens | Red Bull | Red Bull | 24 apļi | 8 | |
2 | Serhio Peress | Red Bull | Red Bull | 21.048 | 7 | |
3 | Karloss Saincs | Ferrari | Ferrari | 23.088 | 6 | |
4 | Lenss Strols | Aston Martin | Mercedes | 29.703 | 5 | |
5 | Fernando Alonso | Aston Martin | Mercedes | 30.109 | 4 | |
6 | Niko Hilkenbergs | Haas | Ferrari | 31.297 | 1 | 3 |
7 | Estebans Okons | Alpine | Renault | 36.602 | 2 | |
8 | Džordžs Rasels | Mercedes | Mercedes | 36.611 | 1 | 1 |
9 | Lando Noriss | McLaren | Mercedes | 38.608 | ||
10 | Luiss Hamiltons | Mercedes | Mercedes | 46.375 | 1 | |
11 | Oskars Piastri | McLaren | Mercedes | 49.807 | 1 | |
12 | Šarls Leklērs | Ferrari | Ferrari | 50.789 | 1 | |
13 | Aleksandrs Albons | Williams | Mercedes | 52.848 | 1 | |
14 | Kevins Magnusens | Haas | Ferrari | 56.593 | 1 | |
15 | Pjērs Gazlī | Alpine | Renault | 57.652 | ||
16 | Juki Cunoda | AlphaTauri | Red Bull | 1'04.822 | 1 | |
17 | Niks de Vrīss | AlphaTauri | Red Bull | 1'05.617 | 1 | |
18 | Aleksandrs Albons | Williams | Mercedes | 1'06.059 | 1 | |
19 | Guanju Žou | Alfa Romeo | Ferrari | 1'10.825 | 1 | |
20 | Valteri Botass | Alfa Romeo | Ferrari | 1'16.435 |