Luiss Hamiltons izcīnījis savu septīto uzvaru Ungārijā, pēdējos apļos pieveicot pole position ieguvēju Maksu Verstapenu, kamēr otra “Mercedes” formula ar Valteri Botasu pie stūres palika tikai devītajā vietā.
Sacensību startā Makss Verstapens nosargāja pirmo pozīciju, kamēr “Mercedes” komandas braucēji uzs\aka cīņu savā starpā. Pēc riteņu sabloķēšanas Botass zaudēja Hamiltonam, turklāt apskādēja savas mašīnas priekšējo antispārnu. Nākamā apļa laikā garām somu braucējam tika arī “Ferrari” duets Leklerks un Fetels. Aiz vadošo piecinieka iekārtojās Saincs, Noriss un Raikonens, kmāer Gazlī startā atkrita līdz devītajai pozīcijai, kamēr Džordžs Rasels ar bezcerīgo “Williams” mašīnu nonāca 13. pozīcijā
Nespēdams noturēt līderu tempu, Botass sestā apļa beigās devās boksos pēc jauna priekšējā antispārna. Tā maiņa aizņēma daudz laika un “Mercedes” braucējs trasē atgriezās pēdējā vietā vairāk kā 10 sekundes aiz Roberta Kubicas.
Visai ātri Verstapens un Hamiltons iekrāja nopietnu pārsvaru, atraujoties no “Ferrari” par aptuveni sekundi aplī, atstājot abas sarkan;as mašīnas pilnīgā vientulībā, kamēr piektajā vietā esošais Karloss Saincs 15. aplī jau nonāca 20 sekundes aiz Fetela.
Verstapens un Hamiltons atradās sekundes attālumā viens no otra, kad 25. apļa beigās Leklerks devās boksos pēc jauna riepu komplekta. “Red Bull” trasē atgriezās otrajā vietā, priekšā Leklerkam, kurš savu pitstopu veica divus apļus vēlāk. Hamiltons trasē palika ilgāk.
Verstapens ar jaunākām riepām bija ātrāks, turklāt Hamiltona pitstops bija pusotru sekundi ilgāks, kā rezultātā Verstapens nonāca 6 sekundes priekšā čempionāta līderim. Ar svaigām riepām Hamiltons strauji noķēra Verstapenu. Abi braucēji aizvadīja ļoti ciešu cīņu visa pirmā sektora garumā, tomēr Hamiltona apdzīšanas manevrs pirms trases ceturtā pagrieziena bija pārlieku ambiciozs. “Mercedes” mašīna izbrauca no trases un Verstapens atguva vadību, ko uz mirkli bija pazaudējis.
Fetels savu pitstopu veica 39. apļa beigās. Mašīna nostāvēja pie mehāniķiem 6 sekundes pēc problēmām ar priekšējā riteņa pieskrūvēšanu. Neilgi pirms tam līdzīgas problēmas piemeklēja Norisu, kurš pazaudēja savu sesto pozīciju Gazlī un Raikonenam.
Hamiltona nākamais uzbrukums Verstapena pozīcijai nesekoja, jo 48. aplī Hamiltons devās boksos pēc jauna vidējā riepu komplekta, jo Leklerks bija pietiekami tālu aizmugurē, lai “Mercedes” braucējs saglabātu otro pozīciju.
Romēns Grožāns savu necilo sezonu neuzlaboja Ungārijā, sacīkšu otrajā pusē izstājoties boksos, atkārtojot Francijas GP situāciju, kur arī viņš bija vienīgais braucējs, kurš izstājas.
Maksa Verstapena riepas strauji dila, ļaujot Hamiltonam noķert “Red Bull” braucēju un 67. no 70 apļiem apsteigt pole position ieguvēju. Apli vēlāk Verstapens devās boksos pēc jauna riepu komplekta, kas ļāva uzstādīt ātrāko apli. Apli pēc Hamiltona manevra vietu izkārtojums labāko četriniekā mainījās vēlreiz, jo Fetels tika garām Leklerkam cīņā par trešo vietu.
Valteri Botass pēc pirmā apļa problēmām spēja pakāpties vienīgi līdz devītajai pozīcijai, kamēr Verstapena komandas biedrs Gazlī finišēja sestais aiz Karlosa Sainca.
Tagad braucējus gaida vasaras pārtraukums, jo nākamais posms Beļģijā gaidāms tikai 1. septembrī.
Ungārijas GP rezultāti
V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts | Punkti |
---|---|---|---|---|
1 | Luiss Hamiltons | Mercedes | 70 apļi | 25 |
2 | Makss Verstapens | Red Bull | 17.796 | 19 |
3 | Sebastians Fetels | Ferrari | 1'01.433 | 15 |
4 | Šarls Leklerks | Ferrari | 1'05.250 | 12 |
5 | Karloss Saincs | McLaren | 1 aplis | 10 |
6 | Pjērs Gazlī | Red Bull | 1 aplis | 8 |
7 | Kimi Raikonens | Alfa Romeo | 1 aplis | 6 |
8 | Valteri Botass | Mercedes | 1 aplis | 4 |
9 | Lando Noriss | McLaren | 1 aplis | 2 |
10 | Aleksandrs Albons | Toro Rosso | 1 aplis | 1 |
11 | Serhio Peress | Racing Point | 1 aplis | |
12 | Niko Hulkenbergs | Renault | 1 aplis | |
13 | Kevins Magnusens | Haas | 1 aplis | |
14 | Daniels Rikjardo | Renault | 1 aplis | |
15 | Daņila Kvjats | Toro Rosso | 2 apļi | |
16 | Džordžs Rasels | Williams | 2 apļi | |
17 | Lenss Strols | Racing Point | 2 apļi | |
18 | Antonio Džiovinaci | Alfa Romeo | 2 apļi | |
19 | Roberts Kubica | Williams | 3 apļi | |
NF | Romēns Grožāns | Haas | Izstājās |