Pie uzvaras, kas ļauj atkārtot Šūmaheram piederošo rekordu, ticis Luiss Hamiltons, kamēr viņa komandas biedrs Valteri Botass izstājās dzinēja problēmu dēļ.

Sacīkšu startā Luisam Hamiltonam no otrās pozīcijas izdevās izkustēties ātrāk. Luiss jau bija nonācis puskorpusu priekša pole position ieguvējam Botasam, taču atdzisušās riepas un bremzes lika abiem “Mercedes” brbaucējiem izbraukt pārāk tālu ārmalā. Aizmugurē esošie braucēji uzkāpa uz tā paša grābekļa un nespēja izmantot situāciju sev par labu. Botass izvēlējās labāku trajektoriju un atguva līderpozīciju. Aizmugurē iekārtojās Verstapens, Leklērs, Rikjardo un Albons.

Drīz vien kļuva skaidrs, ka Rikjardo ir ievērojami ātrāks par Leklēru, taču “Ferrari” braucējs prasmīgi aizsargāja savu pozīciju vairāku apļu garumā, taču līdzko Rikjardo tika garām Leklēram, atstatums starp abām formulām strauji palielinājās.

Jau septītā apļa beigās pitstopu veica Albons. Leklērs pie mehāniķiem devās trīs apļus vēlāk, lai uzmontētu cietā sastāva riepas, kamēr Fetela taktika ar vidējā sastāva riepām neatmaksājās, jo 11. aplī viņš pieļāva kļūdu, izslīdēja no trases un nodeldēja priekšējās riepas, kā rezultātā Sebam nācās doties boksos.

Savus priekšējos riteņus sabloķēja arī Botass. Tā izrādījās ļoti dārga kļūda, jo nākamo pagriezienu laikā Hamiltons tika viņam garām un pakāpās uz pirmo pozīciju. Botass uzreiz tika iesaukts boksos pēc svaigām riepām. Somu pilots atgriezās trasē aiz Rikjardo, taču ātri vien apdzina “Renault” formulu.

Turpat, pirmajā pagriezienā, riteņus sabloķēja arī Raikonens, braucot cieši aiz Fetela. Šī kļūda rezultējās ar uztriekšanos Džordža Rasela “Williams” foemulai. Tā palēcās gaisā, sabojājot balstiekārtu un aizmugurējo riepu. Rasels izstājās, nesasniedzis boksus. Raikonens par šo manevru saņēma 10 sekunžu sodu.

Rasela formulas novākšana izraisīja virtuālās drošības mašīnas fāzi. Hamiltons un Verstapens izmantoja situāciju, lai dotos boksos. Verstapens atgriezās trasē pārliecinoši priekšā Botasam, taču izrādījās, ka tam nav liela nozīme, jo Botasu piemeklēja dzinēja problēmas un pole position ieguvējam nācās izstāties.

Ļoti neveiksmīga sistuācija izvērtās “Red Bull” nometnē uzreiz pēc virtuālās drošības mašīnas fāzes. Albons cīnījās par pozīciju ar Kvjatu, kad krievu pilots izbrauca ārpus trases. Pēc atgriešanās Kvjats centās palaist Albonu garām, kurš pārāk strauji izmainīja trajektoriju, ar aizmugurējo riteni aizķerot Kvjata priekšējo antispārnu, kā rezultātā Kvjata sacīkstes bija sabojātas. Dažus apļus vēlāk riteņu sabloķēšanās dēļ Albons gandrīz izsita arī otru “AlphaTauri” formulu ar Gazlī pie stūres.

Tehniskas ķibeles lika boksos izstāties arī Estebanam Okonam, kurš bija ceļā uz pārliecinošu finišu punktos. Līdzīgs liktenis piemeklēja arī “Red Bull” braucēju Aleksu Albonu.

Par jaudas problēmām sāka sūdzēties arī trešajā vietā braucošais Noriss, taču komanda meklēja risinājumus. Pēc pitstopa Noriss nonāca piektajā vietā, taču nespēja aizsargāt pozīciju no Serhio Peresa uzbrukuma. Meksikānis metās uzbrukumā arī Leklēra 4. pozīcijai. Kad “Racing Point” formula bija priekšā “Ferrari” spēkratam, Rikjardo bija iekrājis 17 sekunžu pārsvaru trešajā vietā. Noriss tālāk aizmugurē turpināja zaudēt laiku un pozīciju komandas biedram Saincam. Līdz finišam Norisam neizdevās tikt. 43. aplī “McLaren” braucējs palika trases malā.

Trasē tika sūtīta drošības mašīna un praktiski visi braucēji izmantoja izdevību tikt pie jaunām riepām. Secība 14 apļus pirms finiša bija sekojoša: Hamiltons, Verstapens, Rikjardo, Peress, Saincs, Leklērs. Verstapenam restartā nācās vairāk uztraukties par pozīcijas nosargāšanu, nevis uzbrukumiem Hamiltonam. Rikjardo centās iesaistīties cīņā, taču gandrīz nonāca aiz Peresa. Par galveno ieguvēju kļuva Gazlī, apsteidzot Leklēru un Grožānu, kuri brauca ar vecākām riepām par konkurentiem.

Pozīcijas vadošo sešiniekā pēdējos apļos nemainījās. Tikmēr tālāk aizmugurē satriecošu posmu aizvadīja Lensa Strola aizstājējs Niko Hulkenbergs. Startējis no pēdējās pozīcijas, mājinieks finišu sasniedza astotajā vietā.

Panākums Vācijā ļāva Hamiltonam izcīnīt 91. uzvaru karjerā, atkārtojot Mihaelam Šūmaheram piederošo rekordu. Trešais uzvarām bagātākais braucējs ir Sebastians Fetels, kurš uzvarējis 53 reizes.

Eifela Grand Prix rezultāti

VietaDriverKomandaDzinējsRezultātsPunkti
1Luiss HamiltonsMercedesMercedes60 apļi25
2Makss VerstapensRed BullHonda4.47019
3Daniels RikjardoRenaultRenault14.61315
4Serhio PeressRacing PointMercedes16.07012
5Karloss SaincsMcLarenRenault21.90510
6Pjērs GazlīAlphaTauriHonda22.7668
7Šarls LeklērsFerrariFerrari30.8146
8Niko HulkenbergsRacing PointMercedes32.5964
9Romēns GrožānsHaasFerrari39.0812
10Antonio DžiovinaciAlfa RomeoFerrari40.0351
11Sebastians FetelsFerrariFerrari40.810
12Kimi RaikonensAlfa RomeoFerrari41.476
13Kevins MagnusensHaasFerrari49.585
14Nikolā LatifiWilliamsMercedes54.449
15Daņila KvjatsAlphaTauriHonda55.588
nfLando NorissMcLarenRenault18 apļi
nfAleksandrs AlbonsRed BullHonda37 apļi
nfEstebans OkonsRenaultRenault38 apļi
nfValteri BotassMercedesMercedes42 apļi
nfDžordžs RaselsWilliamsMercedes48 apļi